Puan vermedi·343 syf.··
2026 10. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2026 15:43
Zorlayıcı bir okuma oldu benim için .Zorla, inatlaşa inatlaşa bitirdiğim bir kitap oldu. Anlamak zor gelse de pes etmeden okumaya devam ettim ama gerçekten beyni yakan bir kitap .O kadar kitap okumama rağmen yine de anlamakta güçlük çektim o yüzden kitaba bir daha şans vermem gerekiyor o da 30 lu yaşlardan sonra olucaktır .Kendimi tebrik ediyorum kitabı tamamladığım için :))
FaustJohann Wolfgang Von Goethe · Kum Saati Yayınları · 200316,9bin okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.