Puan vermedi·176 syf.··
2026 5. kitabı
Merhabalar, Şaban Ali Düzgün hocayı en son üniversite üçüncü sınıftayken okumuştum. Kelam dersimize girmişti. Son zamanlarda harika kitaplar çıkardığını düşündüğüm için Varoluş Sancısı kitabını alıp okudum. Kitabın her sayfasında o kadar güzel şeyler yazıyor ki altını çizmekten okuması biraz zaman aldı. Kitap sekiz bölümden oluşuyor. Her bölümde güncel problemlere ve insanın yaşadığı buhranlara değinilmiş. Ben özellikle sıratı müstakimden bahsettiği bölümü çok keyif alarak okudum. Gerçekten her satırda hem aklımıza hem de kalbimize işleyen birçok şeye yer vermiş Şaban hoca. Altını çizdiğim yerleri uzun uzun konuşabileceğim biri olsaydı keşke. Dostlara emir, diğerlerine tavsiye. Kitapla kalın. "Hep daha iyiyi bekleme yani umut insanı varlığa bağlar. Böyle bir insan bir şeye karşı duyduğu arzuyu gerçekleştirmek ya da hoşnut olmadığı bir hâlden kurtulmak için hemen harekete geçer. Her iki durumda da hareket ve yol alış umuda yolculuktur. O zaman yol/sırât, umuttur. Hem dünyayı hem de ötesini kuşatan bir umut."
Varoluş SancısıŞaban Ali Düzgün · Otto Yayınları · 2022145 okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.