KISA BİR YORUMCUK
Puan vermedi·130 syf.··
Beğendi
·
2026 12. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2026 21:49
Yüzbaşının Kızı benim için sadece bir ayaklanma hikâyesi değildi. Top seslerinin arasından filizlenen naif bir aşkı okumaktı aslında. Savaş hep serttir, acımasızdır. Ama bu kitabı okurken şunu hissettim: İnsan kalbi en zor zamanda bile sevmekten vazgeçmiyor. Gurur var, cesaret var, fedakârlık var… Ama hepsinin altında kırılgan bir sevda saklı. Beni en çok etkileyen şey, o dönem ruhunun sade ama güçlü bir şekilde yansıtılması oldu. Abartısız, doğal ve içten. Aşk, bağırmadan da derin olabiliyormuş dedirtti. Savaşın gölgesinde bile umut varsa, insan hâlâ insandır. Ve bazı aşklar, barış kadar kıymetlidir... Ben severek okudum , tavsiye ederim
Yüzbaşının KızıAleksandr Puşkin · Varlık Yayınları · 200436,9bin okunma
·
82 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.