En sevdiğim yazarlardan biridir Paulo Coelho. Abonesi olduğum ''Birkutukitap'' bu kitabı gönderince çok sevindim ama hevesim kursağımda kaldı, hayal kırıklığına uğradım...Bir katkısı olmayan öylesine yazılmış. Üzgünüm ama hiç beğenmedim. Sırf yazarı sevdiğim için okudum, yazarı başkası olsaydı yarım bırakırdım.