·146 syf.····Okunma: 02 Mart 2026 15:05 Bu kitabı okurken şunu düşündüm: Gelecek dediğimiz şey aslında çok da uzak değil. 2957 yılı anlatılıyor ama mesele bugünden kopuk değil. İklimin tersyüz olduğu, insanların tükenmeye yüz tuttuğu bir dünya… Okurken ister istemez insan ürperiyor.
Dr. Ahmet ve Dr. Sezer’in yaşadığı ikilem beni düşündürdü. Bilim gerçekten kurtarıcı mı, yoksa her şeyi daha da karmaşık hâle mi getiriyor? “Yeraltı Orkidesi” ise karanlığın içinde tutunacak küçük bir umut gibiydi.
Genel olarak karanlık bir atmosferi var ama tamamen umutsuz da değil.