·288 syf.····Okunma: 02 Mart 2026 21:34 Çok gerek var mıydı bu kitaba bilmiyorum. Gerekli hemen hemen hiçbir şey yoktu. Kafa dağıtmalık çerezlik kahramanlarımızın hayatına biraz daha girdik. Nesta’dan nefret edenlerden değilim açıkçası, sanırım onu anlıyorum ve seviyorum da.