·656 syf.····Okunma: 02 Mart 2026 01:33 “Biz Saka ve Sanrı’ydık
Ne Saka bilirdi Sanrı’nın olmadığı bir gökyüzünde uçmayı.
Ne de Sanrı bilirdi Saka’nın olmadığı bir hayatı yaşamayı.”
Bu seriye olan aşkımı kelimelerle anlatamam çok seviyorum. Bige ve Karun’un aşkı çok güzeldi. Toksik olmalarına rağmen ben çok seviyorum. 4 kitapta kitapta bebeği istemediği için çok kızdım ama haklı da buldum ablasını doğum yaparken kaybeden biri olarak hak verdim. Ama erik sahnesinde çok kızdım çok. Bige’nin her şeye rağmen doğurmak istemesi Karun sonra her şeyden çok istemesi Ve o sahne Karun’un her şeyi öğrendiği sahne Beni mahvetti orası affettim demesi Ve Melek ile gerçeklerin ortaya çıkması. Melek ve Kadem beni mahvetti ya. Çok yarım kaldılar ve Kadem’in Melek’ten sonra yaşayan bir mlğye dönmesi mutlu olmayı çok hak ediyorlardı Ve Gazel asla beklemediğim bir ölümdü o da asla hal etmiyordu asla Gurur ve Karun’un arası açılmasına çok üzüldüm ya. Ama sadece bir buçuk sene sürdü neyse ki. Ama Gurur da beni çok üzdü Melek’in olmadığı bir hayatta olmak istmemesi Sarkaç’ta neler olacak merak ediyorum çünkü bayağı bir ayrılık bekliyor 2 sene kadar. Ve Karun’un artık hiç üşümemesi Hep biliyordum kızının onu ısıtacağını bir Defne’den dolayı üşüyen Karun bir diğer Defne sayesinde ısındı Karun’u kız babası olarak çok güzeldi 🩶 Kalender ailesi o kadar güzeldi ki. Wattpada ki özel bölümde Atlas adında bir oğlumuz da oluyordu. Kitaba sığması için bazı sahneler çıkarılmış ama her şeyiyle o kadar güzel bir final olmuş ki. Saka ve Sanrı’yı çooook özleyeceğim