Kitabı sevmedim bence sıkıcıydı. Konusu çok sıradandı, karakterlerin kişilikleri ve özellikleri de çok sıradandı. İlk sayfasından son sayfasına kadar her şey çok tahmin edilebilir ve basitti. Elif ve GuGi yorumlarına kelimesi kelimesine katılıyorum. Aynı şeyleri yazmamak için bitiriyorum