Şu an okumakta olduğum kitabı Mantıku't-Tayr bitirmeyi bekleyemeden tavsiye etmek istiyorum. Nefsin hallerini, kuşlar üzerinden okumak o kadar keyifli ki. Hem bir iç hesaplaşma yapmaya vesile olurken hem de daha evvel hiç duymadığınız bilgileri size katan bir eser. 5 yıl evvel Trt tarafından , Ramazan dizisi olarak 30 bölüm halinde kitap uyarlaması da çekildi. "Kuşlarla Yolculuk" ismini taşıyan bu diziyi izlemenizi ve özellikle eseri okumanızı şiddetle öneririm.
youtube.com/playlist?list=P...
Ramazanda okumak için iyi ki bu eseri seçmişim dedim. Yazar bölümler halinde ilermiş ve bir bölümü okuyup kapatınca, kopukluk da olmuyor. Bol istifadeler diliyorum, rica ederim 🌸🩷😇