7/10
·168 syf.··
2026 14. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 03 Mart 2026 09:54
İNSAN İŞİ BİR YALNIZLIK Merhaba arkadaşlar bugün Psikolojik derinliği olan bir eserle karşınızdayım .Kitap akıcı olmasına rağmen nedense bir türlü içine giremedim. Bu karakteri çözemememden de kaynaklı sanırım. Okumaya başladıktan sonra insanı düşündüren sorularla karşılaşıyoruz. Kitap bittiğinde ise o sorulara hala cevap bulamamak ise beni üzdü. Yazar, insanın en kaçtığı ama en çok içinde taşıdığı duyguyu " yalnızlığı" ele alıyor. Kitabı okumaya başladığımız da karakterimiz hastane yatmakta. Babasının onu ziyaret etmesinden sonra, karakterimiz kendini kötü hisseder ve doktorla görüşmek ister. Karakterimiz tam yedi gün boyunca doktora kendini anlatamaya başlar. Karakterin iç dünyasına yapılan yolculuklarda, geçmişle , pişmanlıklarla, suskunluklarla ve iç hesaplaşmalarını aktarıyor. Karakterimizin bir de roman yazma isteği var. Kitabın başından itibaren bu isteğini dile getirir. Hatta hikaye aradığını vurgular bir bölümde. Kitabın sonunda ise yazmak istediği romanın bittiğini aktarması hoşuma gitti. Her zaman söylerim her kitap herkese hitap etmez ve her kitabın doğru okuma zamanı vardır diye.Bu yüzden birbirinden farklı türde içerikli kitaplar vardır. Herkese hitap etsin diye. Bu kitap da bana hitap etmedi üzülerek söylüyorum. Kafamda ki sorulara cevap bulamamaktan kaynaklı. Ama bu tür eserleri okuyanlara tavsiye ederim.
İnsan İşi Bir YalnızlıkYasin Erol · Sia Kitap · 202519 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.