·288 syf.····Okunma: 02 Mart 2026 22:11 Yazar Kore asıllı olunca kitaba bir sempati duydum itiraf ediyorum. Ama başlayıp da çabucak bitireceğimi düşünmemiştim. Ben bile anlamadım . Ve devam kitabı gelecek gibi yani dört gözle bekliyorum . Hikaye çok iyiydi. Sadece ikinci bir kitapla herşey oturur diye düşünüyorum. Kafamda deli sorular .
Parçalanmış bir ailenin kızı olan Ji Won. Psikolojik olarak bir çıkmaza düşer. Annesine üzülüp, babasına özlem duyarken eve üvey baba gelir. Ama bu hiç iyi olmamıştır. Kızın içinde bir şeytan uyumakta bu olay onu uyandırmaktadır. Çin mitolojisine göre "göz yemek" uğurlu sayılır. Annesi sık sık balıkların gözünü yemektedir. Ji Won intikam almak için başka hayaller peşindedir. Amansız bir açlık içine düşer. Artık neye aç kapakta yazar bize aleni göstermiş . İntikam şeklini sevsem de biraz dehşet içinde kalmış olabilirim gerilim sevenlere tavsiye ederim