Selamlar,
Sevdiğim ve takip ettiğim bir kitap sayfası bu kitabı paylaşıp övünce dedim tamam seveceğim bir kitap. Zaten böyle bir mistik hava, fantastik evren daha ne olsun dedim fakat hiçbir şey olmadı arkadaşlar Çok heyecanla başlamıştım ama hikaye çok tıkandı. Alize’nin kendisini acındırmasını okumakla geçti kitap gibi hissediyorum. Bir tek kitabın sonunda bir aksiyon vardı ama o da 2. kitabı merak etmeme yetmedi. Zaten 2. kitap da ilk kitap gibi çok durgunmuş. Belki hareketlenseydi devam etmeyi düşünebilirdim.
Kitabın güzel veya okunabilir olması için aksiyon olmasına da gerek yok ama sürekli tekrar eden içsel düşünceler, tekrarlanan Alize’nin küçüklük travmaları, yetiştirilişi gibi gibi şeyler okuma keyfimi çok kaçırdı. Bilmiyorum kitapta eksik olan bir şeyler vardı ama çözemedim.
Ben sevmedim diye okumamazlık yapmayın, belki siz seversiniz. İyi okumalar dilerim.