·400 syf.····Okunma: 28 Şubat 2026 00:00 Çevrilmesini heyecanla beklediğim, çıktığım gibi o seriye başladım. İlk kitaptaki eleştirileri genel olarak düşük beklentilerle başladım. Bundan dolayı benim için okunması zevkli çıtır çerezlik bir hikayeye dönüştü.
Yazarın hikâyesindeki gizemin içinden rahat bir şekilde kalksa da iki baş karakter arasında oturmayan şeyler vardı ne yazık ki. Kadın karakterin erkek karakter gibi dişli olmasını sevdim. Bir de kitap sonlarına doğru çıkan o olayda bir kopukluk vardı maalesef. Asıl gizem başka bir olay iken bu Nereden çıktı dedim. Kitap boyunca buna dair ipucu ayeti bence daha iyi olurmuş.