Bu kitap beni hayal kırıklığına uğrattı. Ilk kitabin olay örgüsü ,karakterlerini sevmistim. Ama bu kitap beni çok sıktı. Bazi seyler cok uzatilmisken bazı seyler ozellikle sonu bir cirpida yazilmisdi. Elspeth ve Ravyn iliskisini daha okumak isterdim. Elm ile Ione da cok iyiydi ama yani Els ile Rav iliskisi daha tam oturmamisken yan karakterlerin askini okumak saçmaydi ki Elm ile Ione aşkı okumak guzel olmasina ragmen. Malesef ki olmamıs.