Herkese merhaba
Bugün öyle bir uğradım kitabı ile karşınızdayım. Kitap bir kaza sonuca geçmişe giden kızın annesi ve babasının hayatına yaptığı dokunuşları anlatmaktadır. Yazar kitaba o kadar güzel dokunuşlar yapmış ki sonunu her dakika merak ederek okuyorsunuz.
Kitapta sevdiğim diğer bir dokunuş ise Efthal'in aşkına olan tutkusu ve açık sözlülüğü oldu. Adam deli fişek gibi seviyor.
Diğer sevdiğim nokta ise Ukde'nin kendisine yaptığı haksızlıklara boyun eğmeyip karşılık vermesiyle. Her verdiği karşılığı ise içim soğuyarak okudum.
Dili gayet açık ve güzeldi. Lakin bazen aynı cümleler tekrar edilerek kullanılmıltı.
Beğenmediğim diğer nokta ise sonuydu. Çok buruktu. Kalbim acıdı ya.
Yazarın eline emeğine sağlık. Çok güzel bir kitaptı.