Siz karunun yerinde olsaydınız 383 günü yaşatan bigeyi affedermiydiniz? Ben çok sevdiysem affederdim galiba çünkü bende ona bir sürü şey yaşatmış olurdum. ama genede kısa sürede olmazdı bu
Saka ve Sanrı 3Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20251,073 okunma