Puan vermedi·127 syf.····Okunma: 03 Mart 2026 00:00 İtiraf etmem gerekirse şahsi fikrim zor bir yazar. Zor bir kitap. Yazarın yıllar önce ‘Pazartesi ya da Salı’ kitabını okumuştum. O zaman da okurken çok zorlandığımı hatırlıyorum. Çok yoğunlaşmanız gerekiyor. Sınırlarınızı çok zorlamanız gerekiyor. Hayranlıkla altını çizdiğim, ‘vaovvv’ dediğim altını çizdiğim alıntılar mevcut. Ama yer yer başa alıp okuduğum sayfalar da yok değil. Sanırım yazarın düşünce yapısını anlamam, kitaplarına daha çok dahil olabilmem için kırk fırın ekmek yemem gerekiyor. :)