8/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 04 Mart 2026 08:55
Kitabın en başından itibaren Anna’ya gidip sarılmak, bağrıma basmak istedim. Evet yaklaşık bir hafta da bitirdiğim akıcı bir kitaptı. İşgal altındaki bi ülkede hiçbir şeyden haberi olmayan ve tek başına kalan küçük bir kız çocuğunun gözünden anlatılıyor hikaye. Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen başarılı buldum. Kitapta sevmediğim iki nokta var; 1. Kırlangıç adam hakkında bilgilerin havada kalması 2. Sonunun daha çarpıcı olmasını beklerdim biraz yarım kalmışlık hissi bıraktı. Tavsiye edebileceğim çerezlik bir kitap. Keyifli okumalar.
1000Kitap
Anna Ve Kırlangıç AdamGavriel Savit · Martı Yayınları · 2020814 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.