·90 syf.····Okunma: 04 Mart 2026 09:42 Freud yas ile melankoli arasındaki o ince farkı anlatırken insanın kaybı nasıl yaşadığını, bazen de o kaybı nasıl içine gömdüğünü gösteriyor.
Yas daha görünür, daha kabul edilebilir bir acı gibi. Ama melankoli öyle değil. Orada insan, neyi kaybettiğini tam olarak bilmeden eksiliyor sanki.
Metin kısa ama yoğun. Okurken çok zorlandım diyebilirim. Cümleler basit görünse de altı çok dolu. Okurken yavaşlamak gerekiyor. Sanırım başka bir zamanda tekrar okuyacağım bir kitap olacak.