8/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
Ben normalde Işıl Işık’ın kitaplarını okudum. Şimdi bu kitabını da okudum ama bu sefer diğerlerine nazaran kitabın başında sıkıldım ve bıraktım. Niye öyle oldu bilmiyorum ama okuyamadım. Bir şekilde kendimi zorladım ve devam ettim, kitabın sonlarına doğru çok akıcı olmaya başladı çünkü meraklandım ve son kısımda şoka girdim. Evet ilk başları biraz sıkıcıydı ama kitap efsane bir şekilde yazılmıştı bence. Sonu zaten efsaneydi. Bunların hepsi benim kendi düşüncelerim tabii ki seven vardır sevmeyen vardır. Kardan Adamın Külleri
Kardan Adamın KülleriIşıl Işık · Artemis Yayınları · 2025587 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.