Bu kitap gerçekten çok güzeldi. Okuyalı iki yıl olması gerekiyor. Ama o zamandan bu zamana gerçekten hala favorilerimden biri. Normalde okumazdım bu tarzı ama dikkatimi çekti ve bende aldım. Pişman değilim ama +18 unsurları biraz hoşuma gitmedi. Onun dışında konusuyla karakterleri ile çok beğendiğim bir kitap. Pandora'nın Kalbi 1