Puan vermedi·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2026 18:11 En kötüsü değil miydi? "Bilmem Seviyor Gibiydi..." demek.
Sırf sevdiğin için onun gülümsemelerini üzerine alınmak. Seninle konuşmasını, yanında yürümesini veya başkalarına anlatamadığını gelip sana anlatması..."Sevdiği için" diyerek ve inanarak hayaller kurmak. Çevrendeki insanlarla mutluluğunu paylaşmak.
Bütün duyguların bir arada dile getirildiği, hüzünlü, romantik, biraz da dramatik bir kitap.