Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 24 Şubat 2026 13:15 Yine çok güzel bi sohbet okudum. Sadettin hocamın sohbetleri, insanın içini görüyormuş gibi konuşması,Kemal Sayar hocamın güzel soruları ile demlenen bi muhabbete konuk oluyoruz.
Yer yer depremin acılarına değinen. Gazze soykırımına değinen, kapitalizmin düşünce sistemimizi nasıl etki altına aldığına değinen çok hoş bi muhabet derlemesi olmuş.
Söylemeden geçemeyeceğim bu kitabı okurken birde eskilerin ne kadar güzel olduğunu bi kez daha anladım. İncelikleri, zariflikleri,ilişkileri. Kendine özgülük varmış eskiden,herkesin bi fabrikadan çıkmış gibi yaşamadığı dönemler. Ne güzelmiş o zamanlar.
Söyleşi okumayı severlere tavsiyemdir.