·208 syf.····Okunma: 04 Mart 2026 20:32 Müthiş bir çizgi roman bu, belki de şu ana kadar okuduğum çizgi romanların içinde beni en çok etkileyeni. Aslında çizerimizin otobiyografik hikayesi. Bu kadar özel ve ayrıcalıklı kılan ise, beş yaşında bir çocuğu olan ve HIV pozitif olan bir kadınla yaşadığı aşk hikayesini anlatıyor olması. Ama öyle anlatıyor ki, 1980’li yıllarda ilk ortaya çıktığında dünyayı birbirine katan, o çok beğendiğimiz Amerika’da film oyuncularının HIV pozitif olduklarını öğrenip yaşadığımız hayal kırıklıkları daha doğrusu dehşetin, şu anda geldiği noktayı; yanlış bilgilerin aslında ne kadar yıpratıcı olduğunu tokat gibi yüzümüze çarpıyor. HIV pozitif olan kişilerin yanına dahi yaklaşamamaktan, HIV pozitif bir kişiye aşık olup, çok mutlu bir beraberliği sürdürebilen hatta çocuk sahibi olmaya giden bir süreç izliyoruz. Tabi dünyada hâlâ benzer bilgiyi duyduğu anda kaçan çok insan vardır eminim.
Çok bilgilendirici ve aydınlatıcı bir çizgi roman, insanı altüst ediyor.