·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2026 00:00 Bu ciltte tek bir büyük epik olay yok, birkaç cinayet, hırsızlık, sakarlık ve yanlış zamanda yanlış yerde olmak var.
Ama belirtmem gereken birkaç nokta var.
Dünya yıkılmıyor.
Evren çatlamıyor.
Kozmik olaylar yaşanmıyor.
Daha küçük ama daha kişisel tehditler var.
Bu iyi mi?
Eğer kozmik savaş seviyorsan hayır.
Ama karakter odaklı hikâye seviyorsan evet.
Peter’ın iş bulma çabası, gördüğü kızılları MJ sanması, kira derdi, sosyal ilişkileri…
Bunlar bazen süper kötüden daha ağır basıyor çünkü çoğumuz bu denklem içerisinde benzer savaşları veriyoruz. Bu spidey içimizden biri diyebilirim.
Ve işte Spider-Man’i Spider-Man yapan yer burası.