·125 syf.····Okunma: 05 Mart 2026 06:02 Merhabalaar. Evet sevgili okurlar; her Ramazan olduğu gibi yine şehrimizin merkezinde açılan Sahaflar çarşısından büyük bir hevesle, seçerek aldığım kitaplar arasında idi bu kitap. Fakat üzülerek söylemeliyim ki, denemeler üzerine yazılmış bu aşk / drama temalı, özlem ve ayrılığa çokça sitem türünde bu kitap beklentilerimi karşılayamadı. Çok fazla devrik cümleyi ve birbiri ile alakasız cümle kalıplarını fazlasıyla içinde barındırıyor. Yazar aklından ne geçerse yazmış evet, e tabii adı üstünde deneme ancak okurken kendimi "okumak için okuyormuş" gibi hissettirdi.
Her bir bölüm epi topu 1 buçuk sayfa dahi değil, okuması oldukça kolay ve sıkmayacak türde. Birçok sayfaya sayfa numarası dahi koyulmamış... Yine de denemek isteyenlere keyifli okumalar dilerimmm. 🩷🩷