7/10
·320 syf.··
2026 17. kitabı
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 05 Mart 2026 14:08
Kitabın yorumunu hemen girme kararı aldım çünkü eğer birazcık daha kitap hakkında düşünürsem kitabın puanı gözümde düşmeye başlayacak. Ve tamamen bunun sebebi kadın karakter. Emma bir hukuk bürosunda çalışan başarılı bir avukat. Ama çoğu kadın gibi o da iş yerinde hem tacize hem mobbinge uğruyor. Fakat babasının annesini sekreteri ile aldattıktan sonra yaşadıkları o çöküş onu tüm bunlara katlanmak için kamçılıyor. Babası annesinden boşanırken annesinin hakkı olan hiçbir şeyi ona vermiyor ve üstüne üstlük kadını borca mahkum ediyor. Emma’ da bunlara şahit olduğu için içten içe bu duruma düşmemek için çok çalışıyor. Fakat erkeklerin egemen olduğu bir iş yerinde ona rakip olan Tate isminde başka bir avukattan içten içe hoşlanıyor. Ama gerek onun davalarının Tate’e verilmesi gerek onun sadece “erkek” olduğu için daha başarılı kabul edilmesi Emma’nın ondan çok daha fazla nefret etmesine sebep oluyor. Tate ise başından beri Emma’dan hoşlanıyor ama o ona çok ön yargılı olduğu için yaklaşamıyor ve aralarında bir çekişme başlıyor. Emma’da çok ciddi bir güven problemi vardı. Ama öyle böyle değil. Hani işten erken çıktın, kesin beni aldatıyorsun. Tate’in yaptığı her şeyi aldatma olarak algıladı ve bunu hani çok uzun bir süre yaptı. Tamam babandan dolayı erkeklere bir güven problemin var, bizden senin gözünden okuyoruz içinden geçirebilirsin sıkıntı yok. Ama Emma ne yaptı birinde başkasıyla buluştu, diğerinde saçma sapan bir partiye gitti. Yani aldığı kararlar kendi anlattığı kişiliği ile çok çelişkiliydi. Ayrıca geçmiş ilişkisinde başına gelen çok kötüydü evet ama kızım sen zaten bu konularda daha gözü açık olması gereken kişisin. Adamın boşanıcam sözüne inanmaman lazım. Boşasın öyle gelsin sana. Ayrıca kim karısının sosyal medyasına bakmaz. O da ayrı bi acemilik. Kadın karakterin kendinden bahsettiği kadar zeki olmadığını düşünüyorum. İlişkiyi sırtlayan kişi kesinlikle Tate’di ama o da toksik biri galiba her olaydan sonra Emma’yı hemen affetti. Ben daha çok stres oldum. Kitabı okumak keyifli, yazarın dili çok akıcı. Bu kadar yazdığıma bakmayın yani güzel kitap. Okurken merak ediyorsunuz.
Şeytanla YakınlaşmaElizabeth O'Roark · Martı Yayınları · 202680 okunma
·
102 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.