Âşık Erkekler Bir Kış Gecesi #lyssakayadams #nemesiskitap #okudumbitti #okuyucuyorumu ##kitapönerisi #tavsiyekitap .
Herkese selam. "Âşık Erkekler Bir Kış Gecesi" nin yorumuyla karşısındayım.
Konusu: "Country müziğin altın çocuğu Colton Wheeler, Gretchen Winthrop’la birlikteyken hayatındaki en kusursuz uyumu hissetmiştir. Oysa yaşadıkları, genç kadın için tek gecelik bir ilişkiden ibarettir.
ARADAN BİR YIL GEÇER…
Colton, müziğini yeni bir yöne taşımakta zorlanıyordur. Eğer yılın en büyülü zamanı gelmese ve Âşık Erkekler Kitap Kulübü’nün desteği olmasa, kendi kendine acımaktan başka hiçbir şey yapamayacaktır. Göçmenlik avukatı Gretchen ise Noel’in savurganlığına tahammül edebilmek için çok çabalıyordur. Yıllardır görüşmediği zengin ailesi, ona topluma daha iyi hizmet etmesini sağlayacak bir teklif sununca hayır diyemez. Tek yapması gereken, Colton’ı ailenin viski markasının yeni yüzü olmaya ikna etmektir.
Colton, Gretchen’ın teklifini değerlendirmeyi kabul eder; ancak karşılığında Noel’den önce üç buluşma sözü ister. Âşık Erkekler Kitap Kulübü’nün desteğini de alan genç adam, aralarında hâlâ bir kıvılcım olduğunu kanıtlamaya kendini adar. Fakat gelecek hayali kurabilmek için öncelikle geçmişlerindeki hayaletleri yenmeleri gerekecektir."
Yorum: Noel/Yılbaşı temalı olduğu için önce ertelemeyi düşünsem de erteyemedim ve hemen alıp okudum. İyi ki de okumuşum öyle iyi geldi ki. Gretchen ile Colton arasında olanlara kimi güldüğüm kimi ise hüzünlendiğim anlar oldu. Colton 'un Gretchen 'ı koruma içgüdüsü ve Noel'i sevdirme tutkusu beni benden aldı.İlk sayfasından son sayfasına beni büyüledi diyebilirim. Yazarın kalemine, yüreğine, emeklerine sağlık diyorum ve sizleri bu güzel kitapla baş başa bırakıyorum efendim. Benden şimdilik bu kadar ;) Hepinize keyifli okumalar ve bol kitaplı günler dilerim sevgili kitap kurdu dostlarım benim. :)))