Uzun zamandır kitap okumuyordum, bu yüzden bu kitabı bir günde bitirmek beni çok şaşırttı.
Distopya okumayı severim ama aynı zamanda okuduğum her distopya beni çok korkutur. Seçilmiş Kişi de beni çok korkuttu.
Kitapta aslında yaşadığın anın ve bunu hafızanda saklayabilmenin, duyguların önemi bize aktarılırken insanların kendi isteğiyle nasıl kontrol edilebileceği de anlatılıyor.
Kısacası distopya okumayı sevenlere şiddetle tavsiye ederim.