Mükemmel!
Bayılarak okuduğum bir kitap oldu, tabii ki bir Ahmet Ümit klasiği olduğu için şaşırmadım. Bütün olayların detaylıca anlatılması, merakın sürekli her sayfada artarak devam etmesi, çok yerinde farklı olayların da dahil edilmesi. Tavsiye ediyorum okumayı düşünen herkese.