Merhaba kitapsever dostlarım
Kitabın Adı- İnsan İşi Bir Yalnızlık
Kitabın Yazarı- Yasin Erol
Kitabın Sayfa Saysı- 168
“Çocukluktan kalma bir suçluluk hissiyle büyük bir hesaplaşmanın kapısı aralanıyor. Kimsesizliğin ve içini kemiren soruların ağırlığın altında ezilen anlatıcı, doktoruna her şeyi anlatmaya karar veriyor.”
Kitap, anlatıcının hastanede doktoruyla geçirdiği yedi günü bizlere anlatıyor. Her gün çocuklukta yaşadıkları, geçmişten gelen pişmanlıklar, mesleği, suskunlukları, iç hesaplaşmaları ile bizleri karakterin iç dünyasına bir yolculuğa çıkarıyor.
Okurken karakter ile iç içe geçtiğinizi hissediyorsunuz. Zaten halktan bir insan olduğu için hislerini anlamakta zorluk çekmiyorsunuz. Yalnızlığın içinde kendini arayan karakterimizi gelin birlikte bulalım…
Kitabı genel olarak sevdim. Bireyin içsel yolculuğunu okumak onun içsel çatışmalarının arasında kendimi bulmayı tam anlamıyla hissettim. Sadece konudan konuya atlaması biraz beni zorladı zaten hemen okunacak bir kitap değil. Bence bölüm bölüm okunmalı ve karakter tam anlamıyla çözümlenmeli… Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim
Kitaptan Alıntılar
”Bütün hayatım, sadece kendine yeten, kendine ihtiyaç duyan bir insanı yaratma çabasıyla geçti.”
”Hayatın rüzgârına kapılmış, oradan oraya savrulup duruyorum, benim kurumaya yüz tutmuş yapraktan ne farkım var…”
”Sözlerin yara açma konusunda, bir kurşundan aşağı kalır yanı yoktur. Sadece hedefler farklıdır; kurşun bedene, sözler ruha saplanır.”
.
.
.
.
@yasinerolkitaplari
SemraSia Kitap
.
.
.
.
#engelsizokurlaokuyoruz #siakitap #insanişibiryalnızlık #okudumbitti #_dream_bookstore