Puan vermedi·56 syf.····Okunma: 06 Mart 2026 11:47 İnce bir kitap olmasaydı kesinlikle okumayı bırakırdım.Monolog şeklinde ,sürekli karamsar ,uzun ve birbirinden bağımsız siyasi ,felsefi ,eleştiri yazısı galiba :) ya da ben anlayamadım bilemedim çok yorucu ve akmıyor kitap.Tavsiye etmiyorum