Puan vermedi·56 syf.··
2026 6. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2026 11:47
İnce bir kitap olmasaydı kesinlikle okumayı bırakırdım.Monolog şeklinde ,sürekli karamsar ,uzun ve birbirinden bağımsız siyasi ,felsefi ,eleştiri yazısı galiba :) ya da ben anlayamadım bilemedim çok yorucu ve akmıyor kitap.Tavsiye etmiyorum
Yeşaya GeldiLászló Krasznahorkai · Can Yayınları · 1989913 okunma
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.