Kusursuz kitap yorumu
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün kusursuz hakkında yorum yapmaya geldim.Öncelikle konusundan bahsedeyim.Rhett Eaton,bir boğa binicisidir.Gerçekten işinde iyidir.Ancak bir gün bir kameramana yumruk atması işleri çıkmaza sokar.Çünkü bunun mesleği için iyi bir tarafı yoktur.Kip yani menejeri ise çok sinirlidir.Birşeyler yapmak ister ve o sırada kızı Summer gelir.Summer,dünya şampiyonasına kadar onunla kalıcak bir nevi bebek bakıcılığı yapacaktır.Ancak aslında Rhett'in herkese karşı ir maskesi olduğunu ve çok iyi birisi olduğunu anlaması geç olmayacaktır.Aralarındaki mesleki açıdan hiçbir kuralı bozmak istemezler ancak bu tabii ki birbirlerine aşık olana kadar geçerlidir.Kendi yorumuma gelecek olursam,gerçekten Rhett bence green flag bir erkekti.Her ne kadar herkes onu öyle bilmese de gerçekte kibar ve çok iyi kalpli birisi.Çevresindeki herkes boğa biniciliğinin kötü olduğunu söylüyor ancak o kendi sevdiği birşeyi yaptığı için bana göre suçlu olamaz,olmamalı.Artık o kadar baskı kuruyorlar ki üzerinde sakatlansa bile bırakmak istemiyor.Ancak Summer onu görüyor ve anlıyor ve bu gerçekten çok güzeldi.Summer da keza kendinden başka herkesi düşünüyor ama bir kere kendi istediği birşeyi yapınca sanki kötü birşey yapıyormuş hissine kapılıyor.Bunda tabii ki babasının da suçu var ama babası Kip hayatımda gördüğüm en iyi babalardan birisi.Hele onu işten kovması harikaydı :) Demem o ki ilk başta yarım bırakmıştım ama pişman oldum.Çok tatlı bir kasaba hikayesiydi bence.Sadece biraz üstün körü gibiydi bu yüzden iki puan kıracağım ama gayet güzel bir kitaptı.Eğer kasaba romantizmlerinden hoşlanıyorsanız kusursuz tam size göre. :) Puanım 8/10.İyi okumalar dilerim...