Pek hoşuma gitmedi açıkçası, çok hassas bir konu -intihar- olmasına rağmen çok savruk yazılmış, yarım bırakacaktım ama sonra "Bitir de kurtul Melis." dedim. Yeo-seo idi herhalde ama ana karakterin ve intihar eden kızın adını hatırlamıyorum, intihar eden kızın cenazesinden sonra sanki hedef belirlenmiş gibi ana karakterinde "seneye bende yanına geleceğim!" Demesi çok saçmaydı, yazar duyguyu verememiş bence.