10/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
Çok beğendim, zevkime çok uydu, psikolojik gerilim tadında bir kitap, ters köşe isteyenlere özellikle öneririm, 10/10 denilir mi bilmiyorum, ama daha yeni okuduğum ve etkisinde kaldığım için duygularım beynimden daha baskın şuan. Herkese öneririm, bir şans verin derim
Tabii ki Senden HoşlanıyorumLee Kkoch-Nim · Athica Yayınları · 2024159 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.