·368 syf.····Okunma: 06 Mart 2026 13:16 Ben ne okudum ne bitirdim bu nasıl kitaptı dedirten bir seri başlangıcıydı. Marie Lu’nun önceden iki serisini bitirmiş olarak asla bu kalıpta bi kitap beklemediğimi söylemeliyim. Tema açısından artık o kadar fantastik kitap çıktı ki farklı olmadığını söylemeliyim ama şu da var çok geç başladığım bir seri ve kendi tema işlenişine kesinlikle öncülük ettiğini söylemeliyim, benzer konulu fantastik seriler hep bundan sonra çıkmış kitaplar. İlk başta okudum, keyif aldım ama spoiler olmaması adına tam olarak açıklayamasam da zorunluluktan dahi olsa iki tarafa da oynayan karakterleri okumaktan zevk almıyorum. Kitap geliştikçe bu konu beni rahatsız etti fakat sona doğru çok da güzel devamı getirildi. Adelina ise ne kadar iyi gösterilse dahi okumayı bilen biri tarafından aslında karanlık tarafının daha ağır bastığını söyleyebilir ki ben bunu sevdim, Adelina'ya genel olarak baktığımda tam olarak iyilik göremiyorum ama kitapta da buna ihtiyaç duyulmuş başka birini okusaydım bu kadar zevk alacağımı düşünmüyordum. Bazı şeyler çok eksik başladı, devamında da çözülmedi belki sonraki kitaplarda çözülebilir ama tüm kitabı okuyucuya yansıtma açısından çabuk davranılmış yine de bana göre 10/10'luk bir kitap hep birbirine benzeyen kitapların yanında ilaç gibi geldi kaldı ki daha önce yazarla tanıştıysanız sizi hayal kırıklığına uğratmayacağını da bilirsiniz.