·144 syf.····Okunma: 06 Mart 2026 20:37 Yazar akıcı bir cinayet romanı yazmış. Tamam ama kitabı bir okursun editöre vermeden. Editör de okur. Sonra basarsiniz. Yazar bazı yerlerde iç ses olması gereken yeri konuşma gibi yazmış. Unutmuş bunun iç sesi olduğunu belirtmeyi ve her şeyi çorba yapmış. Bunun dışında, bize nasıl yargının suç saymadığı suçları isleyenleri öldürecegimizi anlatıyor . Etik olarak bunu doğru bulmuyorum. Mesela bir kadın kocasını kandırıp çocuk istemediğini söyleyip evlenince adamı kandırıp çocuk sahibi oluyor kocası bu kadını kalbine botoks yaparak öldürüyor (Adam Estetik Cerrah) . Bunun gibi daha bir sürü cinayet var. Ayrıca "Aşçı" kelimesini "Ahçı" diye yazdığı için kendisini ve editörünü affetmiyorum. Dilerim hatasını görür ve bir daha yapmaz. Ah almasın, ve Türkçeyi katlettiği için peşinden ah edenler bunu meslek haline getirip "Ahçı" olmasın. Tüm dileğim bu. Şaka bir yana, kurgusu çok kötü, başarısız bir cinayet romanı. Her şey yüzeysel ve daha çok yazar Norveç hakkında bilgi vermek, ben burada yaşadım demek için yazmış kitabı. Başka kitaplarını da okuyacağım.