·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mart 2026 21:09 Şu an ben az önce neyi bitirdim diye düşünüyorum hala. O son neydi öyle. Genel olarak bu kitap neydi böyle. MUHTAŞEMDİ!! Eğer ilk kitabı sevdiyseniz bu serinin 2ci kitabına bayılırsınızz. Bu seriyi ilk kitap da bırakan çok fazla okur gördüm. Ve onlardan biri olmadığım için o kadar mutluyum ki :D Hayatlarının hatasını yapıyorlar bence. Şimdi hemen 3cü kitaba ışınlanıyorum. Bence bu seriyi art arda okumak verdiğim en iyi karardı net.
Okumak isteyenlere keyifli okumalar >3