·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mart 2026 02:41 Cidden çok cesur yazar bu Kemal Tahir. Ne Cumhuriyetten vazgeçmiş ne de Osmanlı mirasından. Yanlış anlaşılmasın sakın ikisine de mavi boncuk dağıtmamış, aksine nerde ne aksıyorsa çekinmeden yazmış. Bunca zaman nasıl oldu da okumadım diye üzüldüm açıkçası. Ya hiç okumamış olsaydım?