Vee üçüncü sezon da bitti çizerin dediğine göre mutlu sonla bitecekmiş. Kırmızı örümcek zambakları bu seri için son değilde diğer anlamı olan yeniden doğum (reenkarnasyon) olacak sanırım. Sonunu görünce ben diğer türlü diye düşünüyordum ama çizer mutlu son diyince o zaman yeniden doğum dur dedim. Valla çizer notu bir nebze olsun bi rahatlattı beni.
Bir de bu çiçekle alakalı bir şey çıkmazsa kafam da iyi teori üretmiş olacağım