·464 syf.····Okunma: 07 Mart 2026 14:05 Merhabalar
Serinin ikinci kitabında ilk bölüm olayların en başına Rose’un yaşadığı dönemden başlıyor ve Rook ve Sage çiftine odaklanıyor…
Rook sanırım grup içinde en dokunaklı Silas’tan sonra kalbimin kırıldığı ikinci karekter oldu…hayat adil olsa ve Rook’a bir şans vermiş olsaydı sanırım çok daha başka bir karekter olurdu diye düşünmeden edemiyorum. Seride ki tüm karekterler cidden ahlaki bakımından oldukça yozlaşmış olmalarına rağmen geçmişleri yüzünden kötüler doğar mı yoksa bulundukları ortam mı onları o hale getirir diye sormadan duramıyor insan. Tabi bu sonradan seçtikleri yolları tercihlerini haklı çıkarmıyor zira belirli bir noktadan sonra kendi tercihleriyle ilerliyorlar..
Rook ve Sage oldukça uyumlu bir çiftti zira benzer geçmişlere sahiplerdi..ikiside aileleri ve çevreleri tarafından büyük bir istismara uğruyorlar ve birbirlerini bulmaları cidden çok güzel oldu. İlişkilerinin gelişmesi aralarında ki hem cinsel hem duygusal gelişim çok güzeldi. İlk kitaba göre duygusal bakımından çok daha iyi bir okuma sağladı. Sage cidden güçlü bir kadın karekterdi zira başına gelenler gençliğinden bu yana tek başına onca acıyı çekip hala dünyadan umudu kesmemesi kendi için daha iyi bir hayat kuracağına inancını kaybetmemeye çalışmadı cidden takdire şayandı. Çiftin ailesine gelirsek böylelerinin cidden nefes alması bile israf diyeyim gerisini siz anlayın.
Olay örgüsü bakımından ise ilk kitapta kalınan yerden devam etti ve biz bir kaç şeyi daha çözüme kavuşturduk ama hala gizemini koruyan bir kaç detay vardı bunuda serinin diğer kitaplarında okuyacağız diye düşünüyorum.
Netice olarak şimdilik kitapta en sevdiğim bu kitap oldu ve seriye dair umudumu daha yükseltti..zira seride en çok merak ettiğim ve en vahşi karekter olduğunu düşündüğüm karekter Thatcher’ın kitabında çıtanın daha yüksek olacağını düşünüyorum diyerek yorumumu noktalıyorum