1/10
·127 syf.··
2026 14. kitabı
Kitabı altı dolu, mantıklı, üzerinde düşünmeye değer fikirler olabileceği beklentisi ile okudum. Maalesef içi boş, sığ, basit fikirlerle dolu büyük oranda.. Bu konuda bazı noktalarda eşitsizlik olduğunu biliyorum ancak bu işi abartarak yada basitleştirmek tepkisel yaklaşıma dönüşüyor. Kitapta soyadı, cinsellik, kadının evlenme teklif edebilmesi gibi basit konular ele alınmış. Bunların temelindeki mantık sanırım modernleşme ile birlikte kadının bazı işleri erkekler gibi yapabilmesi ile ilgili. Eşitsizlik bu şekilde tepki ile düzelmeyecektir.. Cinsiyet eşitsizliğini basit konulara çekerek iyice işin içinden çıkılmaz hale getiren kitabı okumaya değer bulmuyorum. Aksine böyle basit yaklaşımlar ile fikri bulandırmaya gerek yok. Okumaya değmez..
1000Kitap
Feminist ManifestoChimamanda Ngozi Adichie · Doğan Kitap · 20192,109 okunma
·
101 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.