Kitap benim için zaman kaybıydı. Ortaokul seviyesinde, edebi dilden uzak hatta egemen dilin/zihniyetin ürünü, şarkı sözleriyle dolu, Kürt sevmekle yüceltilen biri var ancak Kürt kültürünü aşağılayan saçma sapan bir kitap. Kadın yònünden zaten bitik bir durumda. Gülşah'ın saçma iç sesleri cinsiyetçi, sürekli yalancıktan hareketler, yapay. Bekaret konusunda da kitap sınıfta kalmış. Kurgu çok kötü. Kızının bir Kürtle evlenmesine karşı çıkan baba nedense sonra ortadan kayboluyor. Gülşah bilinmeyen adını bile söylemek istemediği bir hastalığa yakalanıyor, adını söylemiyor çünkü arada söylüyor ki doğurganlığı ile alakalı. Tamamen cinsiyetçi bir kadın zihniyetiyle yazılmış kitap. 10 yaşındaki kızıma kitabı anlattım "anne sen ergen kitabı mı okuyorsun?" dedi. Kitapçılarda görünce merak etmiştim hatta kitabı pirtukakurdi.com dan aldım. Kitapçı olsam satmazdım. Paranıza, zamanınıza yazık.
Bir Kürt SevdimDilek Bilgiç Esen · Müptela · 20228bin okunma