Ne okudum ben, ne kadar mükemmel hikayelerdi bunlar. Bora Chung ile tanışmak beni çok mutlu etti ve onu çok merak ettim.
Hikayeleri çok çarpıcı, fazlasıyla karamsar, fazlasıyla yalnızlık içeriyor. Normalde kişilik olarak karamsar şeyleri sevmem, mutlu son isterim sanki umut ancak öyle var olabilir gibi gelir. İlk kez kendi içimde ters köşe oldum. Bu hikâyeler verilmek istenen mesaj açısından o kadar mümkün ama olay örgüsü açısından o kadar imkansız ki. Kalemine sağlık, çok keyifle okudum. Her hikâyeyi sevdim ama içlerinden favorim diyebileceklerim de bedenleşme ve vuslattı. Çok tavsiye ederim.