-Spoilersiz- Genel olarak güzeldi, başları çok güzeldi, genel olarak polisiye tarzı yazıyor bu yazar, ama nedense sonu çooooook kötüydü. Alakasız, sonda yani son bölümde, aslında gerçekler ortaya çıkıyor ve açıklayan kişinin konuşması beni güldürdü, ciddi misin ya? Biri ölmüş, ağzı yayık yayık konuşuyor, ama onun dışında kitap güzeldi, başları için yani bir 185 sayfa için okunur mu oldukça okunur. Arkadaşı Suçlamak