Yazarı olan selin Solaris Instagram'dan takip ettiğim ve sevdiğim bir yazarken kitabı beni hayal kırıklığına uğrattı. kitaba başlamadan önce çok seveceğimi düşünürken yazarın okuduğum ilk kitabı olması sebebiyle anlatım tarzının bana hiç de uygun olmadığını bu eserle anladım. kitabın başlarında yazar karakterleri tanıtmış kitap ilerledikçe karakterleri karıştırdım çünkü bidaha olay akışında karakterleri tanıtma gereği duymamış yazar. karakter betimlemeleri çok yetersiz. yazar özlü bir anlatım amaçlarken karman çorman cümleler kurmuş. özlü sözler yazayım derken karmaşık anlamsız paragraflar yazmış gerçekten kitap benim için tam bir hayal kırıklığıydı. okurken yazarın ne anlatmak istediğini anlamakta güçlük çektim. Birçok cümlede ne demek istedi diye düşünüp durdum. kopuk kopuk kelimeler ve anlamsız cümleler. fazla amatör bir kitap. tek güzel yanı kitabın konusu olay örgüsü. yazarın hayal gücünü iyi kullandığı belli oluyor.karşılıklı diyaloglarda konuşmanın kime ait olduğu anlaşılmıyor. konuşan kim belli değil. ayrıca kitap hiç akıcı değil. yazar kendine özgü benzetmeler yapmış ama bunlar anlamsız kelime grupları olmaktan ileri gidememiş. olayları anlatımı yetersiz. mekan betimlemeleri eksik.
okudukça sinir katsayım git gide arttı. kitabı okurken bilmediğim bir dilde kitap okuyormuşum gibi hissettim. çünkü çarpık cümleleri okurken anlamakta zorlandım.