Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 08 Mart 2026 22:13 Ben öyle şahşalı uzun uzadıya inceleme yazmayı pek beceremem. O yüzden büyük ve etkili bir şey beklemeyin diyerek sözü incelmeme bırakıyorum: – Bazı kitaplar vardır; okurken bir hikâye değil de bir kalbin içinden geçiyormuş gibi hissedersin. Bu kitapta benim için öyle oldu. İçindeki şiirler çok kısa, çok sade. Ama bazı satırlar var ki insanın içine sessizce dokunuyor. Okurken bazen “evet, tam olarak böyle” dediğim yerler oldu. Sanki biri insanın içinden geçen ama dile getiremediği duyguları yazmış gibi. Belki edebi olarak çok süslü, çok büyük şiirler değil. Ama samimi. Ve bazen insanın en çok ihtiyacı olan şey de bu oluyor zaten ,dürüst ve samimi duygular. İnsan da bazen solar, bazen düşer… ama bu, bir daha çiçek açamayacağı anlamına gelmez....