10/10
·736 syf.··
Beğendi
·
2026 8. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 09 Mart 2026 02:01
Çok güzel bir kitaptı. Sürükleyici, enerjisi yüksek bir kitaptı. Son 3 bölüm beni tatmin etmedi. SPOİİİİ Tanrıçaların, Nova ile savaşmasını görmek isterdim. Yenilmek üzerelerken herşeyi ortaya dökebilirlerdi. Ama sadece Nova'yı görerek herşeyi ortaya döktüler. Lala ve Alin'den bahsetmemesi beni çok üzdü, eksik hissettirdi. Kitabın sonunda bahsedilmeleri gereken karakterlerdi. Ölmüş olup olmadıklarından bile bahsedilmemiş. Ölmemişselerde Lala ile Nova'nın küçük bi şakalaşmasıda yeterdi.
Duygu ve Düşünce
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,752 okunma
·
95 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.