·736 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2026 02:01 Çok güzel bir kitaptı. Sürükleyici, enerjisi yüksek bir kitaptı.
Son 3 bölüm beni tatmin etmedi.
SPOİİİİ
Tanrıçaların, Nova ile savaşmasını görmek isterdim. Yenilmek üzerelerken herşeyi ortaya dökebilirlerdi. Ama sadece Nova'yı görerek herşeyi ortaya döktüler.
Lala ve Alin'den bahsetmemesi beni çok üzdü, eksik hissettirdi. Kitabın sonunda bahsedilmeleri gereken karakterlerdi. Ölmüş olup olmadıklarından bile bahsedilmemiş. Ölmemişselerde Lala ile Nova'nın küçük bi şakalaşmasıda yeterdi.