·352 syf.····Okunma: 09 Mart 2026 03:52 Yazarın Sessiz Hasta kitabını çok beğendiğimden bu kitabını da okumaya heveslendim. Ama kocaman bir hayalkırıklığı oldu. Hiçbir şey olmadan sayfalarca bomboş şeyler yazmış. Tragedyaları baz alıyorsun madem detaylı anlatsana. Gelen kartpostalların bazı çevirileri sonraki sayfalarda verildi hatta son karpostalda verilmedi bile. Bu sadece süs olarak konulmuş çok belliydi. Karaktere gelirsek, Henry ne alakaydı? Kitaba, konuya zerre katkısı yoktu. Kadın karakter zaten kafasının içinde yaşayan ve sadece kendisiyle konuşan, ruh hali bozuk biriydi. En sevdiğim karakter Fred oldu.
Sadece son 50 sayfa güzeldi. Her yazar son 100 sayfaya yaklaşınca bir ters köşe patlatıyor. Son dönemde de bu popüler oldu. Vaktinizi boşa harcamayın daha iyi kitaplar var.