Küçük bir yerde yaşayan aslında normal olan bir ailenin hayatının açgözlülük ve hırsla çöküşünü okuyoruz.
Lipa karakterinin başına gelen olay gerçekten beni üzdü.
Bu kadar kısa bir kitap olup, bu kadar çarpıcı olması etkileyici.
Çehov’dan okuduğum ilk kitaptı ve beklentisiz başlamıştım ama gayet güzeldi ve diğer kitaplarını okumayı sabırsızlıkla bekliyorum.
“ Kim emek harcıyorsa, kim sabrediyorsa üstün olan da odur.”
Sfy 27